Chec aperitiv cu sunca porumb si masline

Particip cu aceasta reteta la Provocarea Weekend cu spor,initiata de Stefania Anastasiu 
iar gazda din aceasta luna fiind Laura Maria Din
Laurica,ne-a lasat blogul ei la dispozitie dar ne-a recomandat sa alegem cate ceva din categoriile
Aperitive/garnituri
Mancaruri cu carne
Dulciuri
Pentru ca tot e Duminica si nu am ceva special la masa,m-am oprit la acest chec care arata foarte bine,acum ramane sa-i vad si gustul.
Am modificat putin aspectul retetei,pentru ca fiind compozitie cam multa,mi-a fost teama sa pun in tava de chec, sa nu cumva sa ramana cu mijlocul necopt,pentru ca am un cuptor vai de el,asa ca am optat pentru tava de tarta.
Foarte bun a fost Laura,multumesc pentru reteta!
AVEM NEVOIE DE:
4oua
9linguri cu varf de faina
150ml lapte batut
100g boabe de porumb din conserva Sun Food
120g sunca de curcan
50g masline
1ardei kapia
150g cascaval
1plic praf de copt
sare,piper
CUM SE PROCEDEAZA:
Sunca,maslinele,si ardeiul,se taie cubulete,se amesteca apoi cu ouale batute,iaurt,cascaval ras,boabele de porumb
iar la sfarsit faina cu praful de copt
se condimenteaza dupa gust cu sare si piper,se omogenizeaza totul bine,apoi se rastoarna in tava cu hartie de copt
Se lasa la cuptor la foc moderat,40min depinde de cuptor apoi se scoate
se pune pe un platou
apoi se taie si se serveste;mie mi-a placut calda dar rece e si mai buna





 
 


Un comentariu:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme