Guguluf cu nutella

Am un borcan cu nutella,eu nu consum asa ceva asa ca l-am impartit in doua,jumate a intrat aici iar jumate la o alta reteta.
Am dat-o in bara si cu aceasta reteta,de fapt nu cu reteta ci cu forma de copt;nu am apreciat ca am prea mult aluat si forma e mica,mi-a curs in cuptor aproape tot aluatul cu nutella!!!!!hmm,asta e s-a dus tot aspectul dupa care eu personal tanjesc!!poate cu alta ocazie!
AVEM NEVOIE DE:
5oua
1cana cu zahar
1/2lamaie
125ml ulei
13/4cana cu faina
1plic praf de copt
150ml lapte
nutella
CUM SE PROCEDEAZA:
Albusurile batute spuma tare cu un praf de sare,zeama de lamaie si jumatate din zahar,
galbenusurile frecate cu restul de zahar,ulei cate putin mixand energic,apoi coaja de lamaie,lapte cate putin,
faina amestecata cu praful de copt
 dupa omogenizare,jumatate din albus,se amesteca usor cu miscari verticale,apoi restul.
Se imparte in doua aluatul si intr-una se incorporeaza 3linguri de nutella
In forma de guguluf unsa si tapetata cu faina se rastoarna aluatul alb,deasupra aluatul cu nutella,se trece cu o furculita prin tot aluatul pentru a capata aspectul de tigru ceea ce eu nu am facut,
apoi se lasa la cuptor 40min la foc mic
Dupa ce s-a racit si prajitura se desprinde de margini,se rastoarna pe un platou
se pune deasupra un sos de orice vreti sau aveti,eu am tot felul de topinguri,printre care si Creme anglaise pentru astfel de ocazii.

Se taie si se serveste.


 


0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme