Nectar de pere2

Am facut nectar pentru nepoate cand vor veni,sa le dau facut de bunica cu fructe din gradina nu din comert cu tot felul de adaosuri!!
AVEM NEVOIE DE:
pere
2lamai
zahar dupa gust
CUM SE PROCEDEAZA:
Nu am trecut la pere cantitatea pentru ca fiecare face dupa buget sau dupa bunul plac.
Deci,perele spalate,curatate de coaja si casuta cu seminte,taiate cubulete,se pun intr-o oala cu apa rece si o lamaie taiata,sa nu oxideze
Se pune apoi pe foc sa fiarba bine,
se completeaza oala pana sus cu apa,iar dupa ce perele sunt bine fierte,se scot bucatile de lamaie se pun perele in blender
piureul rezultat se rastoarna in oala,se amesteca cu siropul de la fiert apoi totul se trece prin sita
se pune din nou pe foc,se adauga zahar dupa gust,eu am pus putin zahar pentru ca perele au fost foarte dulci,si am mai adaugat cateva cristale de sare de mare.
Daca nectarul este prea gros,se mai poate adauga apa si din nou se potriveste de gust.
Se aduna spuma care se formeaza la fiert iar la sfarsit dupa 15min se adauga zeama de la a doua lamaie,dupa 2-3clocote se opreste focul si se pune nectarul in sticle curate.
Daca tot se fierb sticlele,se poate pune nectarul si dupa ce s-a racit putin,asta daca nu vreti sa va ardeti la degete!!
Se infileteaza bine capacele,apoi se fierb sticlele 1h din momentul in care incepe apa sa fiarba, dupa care se scot in patura sa se raceasca.
Un alt an 2017,aceeasi reteta alte sticle





 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme