Aripioare KFC

Particip cu aceasta reteta la Provocarea Weekend cu spor care nu se stie daca va mai continua,oricum eu daca tot am pregatit retete din blogul ELENEI BITE,fiind gazda in aceasta luna,le postez atata timp cat le-am gatit!
AVEM NEVOIE DE:
1kg aripi de pui
200g faina
1lingura boia iute
1lingurita pudra de ghimbir
1lingura pudra de usturoi
1/2lingurita cimbru
1lingurita piper mozaic macinat
1lingurita rozmarin uscat toate de la Kotanyi
2lingurite sare
3oua
70ml lapte
ulei pentru prajit
Noi daca tot trebuia sa plecam la Predeal,am avut si copanele si aripi(sa nu cumva sa murim de foame😅😅😅)
CUM SE PROCEDEAZA:
Aripile cu varful taiat apoi taiate in doua,spalate,uscate,se lasa deoparte,copanelele de asemenea.
Intr-un castron se amesteca faina cu restul condimentelor
in alt castron se bat bine ouale cu lapte
Se trece apoi carnea prin ou,faina,din nou ou,faina,pana se imbraca bine apoi se prajeste in baie de ulei
Se scoate pe hartie de bucatarie apoi se servesc cu cartofi prajiti.
Eu nu am mai facut cartofi pentru ca le-am luat la drum!
Super deliciu Elena si multumesc dar pentru mine au fost prea condimentate;cand voi mai pregati asa ceva voi avea grija sa nu mai pun boia iute asa multa



 


missgrey.ro

Un comentariu:

  1. Draga Lulu, iti multumesc pentru ca participare. Ma bucur ca ti-au placut chiar daca au fost putin prea picante.... Mi-ai dat ideea de a completa reteta la mine pe blog facand mentiunea ca nu este obligatoriu de a respecta cantitatea de condimente - fiecare sa faca in functie de gustul sau :) Te pup!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme