Bors cu cartofi si corcoduse verzi

Brusc mi-am adus aminte de borsul mamei,cand punea zarzare sau corcoduse sa-l acreasca si tare bun mai era!!de cate ori o vedeam ca trage de ramurile pomisorilor mai,mai sa le rupa adunand fructele verzi,stiam ca pune de-un bors indiferent ca-i fasole,cartofi sau pastai;la carne nu punea niciodata pentru ca-i lua gustul de carne!
AVEM NEVOIE DE:
1kg cartofi noi
1ceapa
1morcov
1ardei gras
1pastarnac
1dovlecel
1miez de varza verde
2linguri pasta de ardei
2linguri pasta de rosii
2leg.loboda
2leg.leustean
20ml ulei
2cani de corcoduse
1crenguta cimbru
2oua
sare
CUM SE PROCEDEAZA:
In oala cu ulei se pune ceapa si ardeiul curatate si taiate marunt,apoi morcovul,pastarnacul si dovlecelul taiate cubulete mici sau date pe razatoare(eu le rad),se amesteca iar dupa ce s-au inmuiat se adauga cartofii cubulete,pasta de ardei,pasta de rosii,varza taiata fin,1lingura rasa cu sare si 2l de apa;
Se lasa la fiert20-30min,apoi se taie verdeata marunt,se completeaza oala cu apa,se adauga corcodusele,crenguta de cimbru,se potriveste de gust iar optional,cine doreste,poate pune si o cana cu bors dar nu mai mult.
Cand ies la suprafata corcodusele,semn ca sunt fierte,se adauga ouale batute,se opreste focul si se pune capacul.
Eu niciodata nu amestec ouale dupa ce le rastorn in oala,pentru ca-mi plac zdrentele care se formeaza.
Oala fara oua in zile de post
si oala cu oua
Acest bors se serveste cum altfel,decat rece si cu ceapa verde!Deliciu!\

Un alt an 2023,aceeasi reteta,doar ca am inlocuit cartofii cu fasole


 



  

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme