Chec cu mere si nuca

Imi plac dulciurile de post,asa ca am facut un chec mai ales pentru faptul ca aveam cateva mere care incepeau sa-si dea duhul!!!
Bun a fost si pufos a stat pana l-am terminat,alta data fac cate o prajitura cu ingrediente de cinci stele,o bibilesc,am grija cum se coace pentru ca de,vreau sa fie de nota 10 si ea,  a doua zi este teapana😨😨😨
Hmmmm!!😞😞



AVEM NEVOIE DE:
6mere
11/2ceasca zahar
1ceasca ulei
3cesti faina
1lingurita praf de copt
1lingurita bicarbonat stins
1lingurita rasa cu sare
1lingurita scortisoara
1ceasca nuca macinata
1/2ceasca stafide
1plic zahar vanilat
CUM SE PROCEDEAZA:
Merele curatate,taiate in felii subtiri,le pui intr-o cratita mai mare pe foc impreuna cu zahar,lasi pana se topeste zaharul si merele sunt moi
Dai vasul deoparte,pui 1/2din cantitatea de faina,sare,nuca,scortisoara,zaharul vanilat si stafidele,amesteci totul bine
adaugi apoi uleiul iar dupa ce omogenizezi totul,adaugi si restul de faina cu praful de copt si bicarbonatul stins
Dupa ce ai amestecat bine,rastorni in tava cu hartie de copt,nivelezi suprafata si la cuptor va sta 50min la foc mic
Scoti din tava dupa ce s-a racit,pudrezi cu zahar apoi tai si pui pe farfurie
La taiat e mai greu cat este cald,pentru ca suprafata este putin crocanta se rupe la taiere mai ales daca vrei felii mai subtiri,mai delicate ca sa zic asa!!
Nu-ti ramane decat sa astepti sa se raceasca bine,sau varianta mea,sa tai felii groase!!
Mai am ceva de spus si anume:
cana pentru masura,o alegi in functie de tava daca faci in tava de placinta sau daca vrei doua checuri
eu am avut o cana mica in care intra 200ml lichid,tu daca ai o cana mai mare,o poti folosi.




  

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme