Gulas cu galuste

Imi place gulasul,imi place papricasul,am facut si papricas si gulas dar de aceasta data am facut ceva schimbari;nu este reteta originala,stiu ca la gulas nu se pun galuste dar daca este ruda cu papricasul,l-am adaptat si a rezultat ceva super,super bun!!
AVEM NEVOIE DE:
500g carne de vitel
2cepe
1morcov
1ardei kapia
2linguri bulion
1lingura boia
1lingurita chimen pudra
5-6 linguri ulei
sare
piper
Galuste;
1ou
1lingura ulei
un praf de sare
1cana cu faina
CUM SE PROCEDEAZA:
In cratita cu ulei pe foc pui carnea taiata cubulete,ceapa ,ardeiul si morcovul de asemenea taiate cubulete mici,amesteci iar dupa ce s-au inmuiat adaugi 2cani cu apa,lasi sa fiarba iar cand carnea e aproape fiarta,adaugi bulionul,sare,boia,chimen si daca e nevoie 1cana cu apa apoi lasi sa fiarba
In acest timp bati oul cu un praf de sare si ulei,adaugi faina cate putin pana rezulta un aluat cat sa-l poti intinde cu sucitorul dar eu nu voi face foaie,aluatul il fac sul in palme apoi rup din el cate o bucatica mica,putin mai mare decat bobul de fasole si-i dau drumul in sosul care fierbe pe foc;dupa ce s-a terminat aluatul,pui capacul,dai focul la minim si lasi sa fiarba 5min
Cam asa am facut de aceasta data gulasul,am inlocuit cartoful cu galuste si a fost tare bun!!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme