Ciorba de varza cu cartofi

Imi vine sa rad cand imi amintesc istoricul acestei ciorbe😄😄😄
Mi-am propus sa fac un bors de cartofi asa cum il pregatea mama,pentru ca aveam bors proaspat umplut,adica odata cu legumele calite,sa pun si putina varza taiata fin(asta-i bors rusesc),dar problema e ca nu am avut varza verde si am scos 1/2varza murata!!!!
Eu cu gandurile si problemele mele,nici nu am gustat varza,am taiat-o pe toata si am adaugat-o in oala!!!! ei bine cand sa amestec,amesteca daca poti pentru ca era mai multa varza decat cartofi,atunci am schimbat denumirea si a iesit o ciorba de varza cu cartofi,sa stiti ca foarte buna a fost iar nepotului i-am dat si la pachet!!nu am fost ingrijorata de rezultat sau ca cineva face ochii mari,pentru ca am mai intalnit asemenea reteta de varza cu cartofi
Se intampla asa ceva si la case mai mari,nu numai mie!😀😀😀
De fapt din greseli se nasc retete bune,asta a spus-o un bucatar nu eu!!
AVEM NEVOIE DE:
500g cartofi
1ceapa
1felie de telina
1morcov
3-4linguri ulei
3linguri pasta de ardei
suc de rosii
sare daca e nevoie
1crenguta de cimbru
1/2varza murata mai mica
CUM SE PROCEDEAZA:
Sotezi in oala cu ulei si putina apa ceapa si radacinoasele taiate cubulete mici,adaugi cartofii tot cubulete,pasta de rosii,sucul de rosii,amesteci bine apoi adaugi varza taiata fideluta,3cani cu apa si lasi sa fiarba
Dupa 20-30min.completezi oala cu apa,acresti cu zeama de varza,potrivesti de gust,adaugi crenguta de cimbru si putin leustean uscat iar dupa ce clocoteste,opresti focul.
Nu am facut alte poze pentru ca nu stiam ce va iesi!

  

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme