Biscuiti Dr.Oetker

M-am jucat intr-o zi cu mixul sarat de la Dr.Oetker dar nu am facut nici saratele nici covrigei pentru ca mi-am incercat noile achizitii de taiat aluat pentru diferite alte specialitati,nu neaparat biscuiti
AVEM NEVOIE DE:
1punga Mix pentru ceva sarat Dr.Oetker
stafide
1galbenus
CUM SE PROCEDEAZA:
Intr-un castron se rastoarna Mixul apoi se urmeaza instructiunile de pe punga,se amesteca pana rezulta un aluat nelipicios,se infasoara in folie si se lasa deoparte 1h
Se intinde apoi o foaie nu prea subtire,se taie cu formele
Am si un sucitor cu diferite desene dar trebuia apasat mai tare ca nu prea se vede
se pun apoi toate in tava pe hartie de copt,se ung cu galbenus,se pune cate una sau doua stafide si la cuptor vor sta 20min la 180 de grade



  

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme