Dorada la cuptor

Stiu ca acest peste este foarte bun,de aceea de cate ori se iveste ocazia si am bani,cumpar si apoi vad eu cum il pregatesc
Acum l-am pus la tava cu multe mirodenii si o cana cu bere,am vazut undeva la cineva,nu mai stiu dar nici nu mai pun vreodata pentru ca sosul a iesit amar ceea ce mie nu-mi place!!
AVEM NEVOIE DE
2dorada
5cartofi
2morcovi
1capatana de usturoi
300ml bere
3crengute de salvie
sare
piper
cimbru
oregano
5linguri ulei de masline
CUM SE PROCEDEAZA
Cartofii curatati si taiati in sferturi,morcovul curatat si taiat rondele,se pun intr-un vas pe foc in apa si sare, se lasa la fiert doar 5-6min apoi se scurg iar dupa ce s-au racit se condimenteaza cu sare,piper,oregano,putin cimbru apoi se amesteca usor
Dorada curatata,bine spalata,pudrata cu sare si piper,se pune in burta cate o crenguta de salvie apoi se pun in tava
iar pe langa ele se pun cartofii,morcovii,deasupra crenguta de salvie ramasa,ulei peste tot,berea si usturoiul curatat si pus intreg
La cuptor va sta 30min pana se rumeneste
Dupa ce s-a rumenit se scoate tava,cu un cleste se aduna usturoiul,se pune in blenderul mic,se adauga 2-3linguri de sos din tava apoi se mixeaza bine apoi se rastoarna intr-un bol
Se serveste pe platou peste,alaturi cartofi si bolul cu sos
Pofta buna!



 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme