Dovlecei pane

Pentru ca eu nu mananc dovlecei decat chiftelute si dovlecei umpluti dar mananc numai umplutura,am incercat tot felul de variante pentru pane dar nu m-au satisfacut nici una,pana cand am reusit in sfarsit sa fac ceva si sa mananc,nu am prea multe poze pentru ca nu-i atat de complicat, doar farfuria finala dar explicatia-i mai importanta zic eu.
AVEM NEVOIE DE
dovlecei
oua
sare
piper
oregano
3catei de usturoi
2-3linguri lapte
putin cimbru
faina
ulei pentru prajit 
Nu am pus cantitati fixe pentru ca fiecare face cat mananca,de la 1dovlecel,pana la cateva kg😂😂
CUM SE PROCEDEAZA
Dovleceii spalati,uscati cu hartie de bucatarie,taiati in doua apoi jumatatile taiate le feliez pe lungime,eu nu le tai rondele pentru ca-mi ia prea mult timp si cand mananc,eu pun peste o felie de dovlecel,o felie de branza topita sau cascaval feliat, le pun intre doua felii de paine si gata sandvisul
Feliile de dovlecel taiate le pun intr-o sita,pudrez sare peste ele,le amestec si le las uitate pana fac eu altceva
Intr-un castron pisez bine usturoiul,adaug ouale apoi sare,piper,putin cimbru,putin oregano,lapte si amestec totul bine iar in alt castron,faina
Peste feliile de dovlecel trec un jet de apa rece sa nu ramana prea multa sare pe ei apoi cu o hartie de bucatarie,presez putin peste ei sa se mai elimine apa,cu ceva timp in urma faceam cum va arat mai jos dar acum am spus ca merge si asa cum va spun,mai ales ca prea multa hartie consumam

 Mai departe  trec feliile prin faina,apoi prin ou si  pun repejor in uleiul incins,dupa ce s-au rumenit pe ambele parti, scot pe o farfurie cu hartie
poate va intrebati daca merge si la cuptor fara prajeala,am incercat dar se scurge oul si ramane doar dovlecelul trecut prin faina,dar daca aveti voi o metoda,folositi-o
 Acest dovlecel pane se poate servi in multe feluri:
-sandvis cum am spus mai sus
-simple cu lamaie
-cu mustar
-cu mujdei
-cu sos de iaurt amestecat cu usturoi
-cu otet
Sa stiti ca tot gustul il da mirodeniile pe care le adaugati in ou dar va recomand ca usturoiul sa nu lipseasca
Sa va fie de folos!
 

2 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme