Prajitura cu coacaze

Imi plac mult mixurile de la Dr.Oetker,de multe ori cand mergeam la fete in Italia sau Franta si vedeam prin magazine alte mixuri fata de cele de la noi,ma intrebam oare noi cand ne vom bucura de asa ceva si da,acum pot spune ca oricand avem musafiri dar chiar si pentru familie,ne sunt de un mare ajutor,mai ales pentru mine
Am primit si eu astfel de mixuri si m-am bucurat tare mult dar avand multe alte probleme nu m-am putut ocupa de ele,nici acum nu sunt in regula dar printre picaturi voi face si un desert
Acum avand la congelator multe coacaze,am hotarat sa fac o prajitura cu ele iar rezultatul a fost unul WOW!!
AVEM NEVOIE DE
1plic Mix pentru ceva dulce
5oua
30ml apa
100g coacaze
1lingura pudra de roscove
In poza sunt toate care le-am primit
CUM SE PROCEDEAZA
Se rastoarna continutul plicului intr-un castron si se adauga ouala si apa,apoi se mixeaza la inceput la viteza mica apoi 5min.la viteza mare 
Dupa omogenizare,se rastoarna compozitia intr-o forma de tort de 26cm diametru cu hartie de copt,sau orice alta tava,oprind cateva linguri care se amesteca bine cu pudra de roscove apoi se rastoarna in tava peste compozitia alba si se marmoreaza cu un bat de frigaruie
Se pun deasupra coacazele si la cuptor va sta 30-40min la 160de grade,depinde de cuptor
Dupa ce s-a copt,se scoate tava,nu inainte de a-i face testul cu scobitoarea iar dupa ce s-a racit se scoate prajitura pe un platou,se pudreaza apoi se taie si se serveste.
Sa va fie de folos!



 




0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme