Torta red velvet

Doamne cat de mult mi-am dorit sa fac si eu prajitura asta pentru ca ma fascina pur si simplu de cate ori o vedeam pe NET dar nu stiu ce m-a oprit pentru ca retete sunt foarte multe.
Fata mea din Italia,cunoscandu-mi dorinta,intr-o zi imi trimite aceasta reteta si-mi spune s-o fac apoi sa-i spun daca mi-a placut,n-am stat mult pe ganduri,am cumparat ce mi-a trebuit si m-am pus pe treaba.
Rezultatul???daca stiam ca este atat de buna,dublam ingredientele!!
AVEM NEVOIE DE
BLAT
150g unt
250g zahar
un praf de sare
esenta de vanilie
4oua
120ml ulei
270g iaurt
1,5lingurite bicarbonat
1lingura otet
440g faina alba
6linguri colorant alimentar lichid rosu sau 1,5 linguri colorant gel
CREMA
500g branza mascarpone
200ml frisca lichida
zahar dupa gust
CUM SE PROCEDEAZA
Se freaca bine untul cu sare,zahar si esenta de vanile,iar dupa ce a rezultat o crema fina se adauga galbenusurile pe rand mixand dupa fiecare apoi ulei cate putin si iaurt
 Dupa omogenizare se adauga bicarbonatul stins cu otet apoi colorantul si se amesteca totul bine
Urmeaza faina  iar la final albusurile batute spuma,adaugat cate putin si amestecat cu o spatula
Colorantul se pune cate putin nu tot odata si pe masura ce se inroseste,atunci te opresti
Dupa omogenizare daca nu sunteti multumita de culoare,se mai poate adauga fara grija, pentru ca nu se intampla nimic
Se poate folosi cacao in loc de pudra de roscove dar mie mi-a fost teama ca nu va fi pronuntata culoarea rosie de aceea am optat pentru roscove,avand o culoare putin mai slaba fata de cacao
Se rastoarna compozitia intr-o tava cu hartie de copt si se coace 30min la 170grade
Tava mea are 35x25cm sau cine vrea tort,o tava de 26cm diametru
Cat timp se raceste blatul,se freaca branza cu un praf de sare apoi se amesteca cu frisca batuta si se lasa deoparte
Eu dupa cum se observa,in crema nu am pus zahar pentru ca nu mancam prea dulce dar cine doreste poate pune zahar dupa gustul fiecaruia

Blatul racit,se indreapta taind cate 1cm sau mai putin din margini,lasandu-le deoparte apoi se taie pe latime in doua, fiecare parte se taie tot in doua pe grosime,astfel am obtinut 4felii
Se pune pe  blat cate o foaie si cu cate 2-3linguri de crema intre ele

Cu crema ramasa se imbraca prajitura iar taieturile oprite,se pun in blender  se faramiteaza
si se presara deasupra.
Fiind pentru prima data cand o fac,nu prea am avut alte idei de ornat
Se lasa la frigider pana in momentul servirii,se taie si se pune pe farfurie





 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme