Brownie cu ciocolata

O alta reteta trimisa de fata mea este aceasta;am facut de cateva ori dar nu-mi iesea exact brownie cu mijlocul moale,doar un chec sau mai bine zis negresa scoteam,ei dar de aceasta data rezultatul este unul WOW!!
AVEM NEVOIE DE
125g unt
3oua
200g ciocolata
100g zahar
50g faina
80g pudra de migdale
CUM SE PROCEDEAZA
Untul si ciocolata se topesc pe bain-marie,la final se amesteca energic sa se lichefieze
Intr-un bol se bat ouale cu un zahar,se adauga faina si pudra de migdale iar dupa omogenizare,ciocolata racita si se amesteca totul bine
Se rastoarna apoi totul intr-o tava cu hartie de copt 21x11cm si la cuptor va sta 30min la 170de grade
Eu am uitat ca am prajitura in cuptor si am ramas doar cu mijlocul!!🙈🙈🙈
Dupa ce s-a racit se pudreaza si se taie!
Sa va fie de folos si aveti grija la cuptor!




 
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme