Supa crema de linte verde

Am mai scapat din vedere multe legume cu care sa fac supa crema,acum daca tot am cateva pungi cu linte de culori diferite,am facut aceasta gustoasa supa crema,asa cum o fac eu,sa fie si supa nu doar crema cum am vazut chiar si la unii bucatari de ziceai ca mananca piure!!
AVEM NEVOIE DE
6linguri linte verde
1ceapa
1morcov
1felie de telina
1cartof
50g unt
1cutie lapte de cocos
sare dupa gust
2catei de usturoi
CUM SE PROCEDEAZA
Legumele curatate,spalate,taiate,le pui in vasul cu unt incins si amesteci,peste 1min adaugi 3cani cu apa iar cand incepe sa fiarba,adaugi si lintea spalata, scursa si putina sare
Dupa ce a fiert bine si apa a scazut, strecori,pui legumele in blender,laptele de cocos,mixezi totul bine apoi rastorni in vas si pui pe foc mic

 
Daca vrei mai lichida supa,poti adauga apa de la fiert dar eu niciodata nu mai adaug pentru ca laptele de cocos isi face treaba mai bine
Potrivesti de gust iar dupa 1-2clocote opresti focul si se serveste cum doreste fiecare,calda sau rece,pudrata deasupra cu boia iute sau nu,cu crutoane sau nu



Pofta buna!

 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme