Tiramisu cu fructe la pahar


Ingrediente;300g piscoturi de sampanie,300g crema de branza de vaci(grasa),1cana cu frisca,1cana cu cafea lichida,fructe de orice fel,eu am pus de padure,ca am pus la congelator,1lingurita cacao,arome dupa preferinta

In cupe,pui jumatate de piscot inmuiat in cafea,deasupra 1lingurita de amestec de branza,frisca si arome,peste branza cateva fructe bine scurse,iar piscot inmuiat si tot asa pana la gura paharului;deasupra am facut un mot de branza cu o capsuna iar intr0o parte un piscot si am pudrat cu cacao.Bineinteles ca adevaratul tiramisu nu se face asa,dar nu cred ca sunt persoane care sa nu fi facut si o alta varianta,la fel de buna;de aceasta data,garantez.

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme