Shaorma








Shaormeria este la mai putin de 500m de blocul meu;nu va imaginati la cat de pofticioasa sunt,de cate ori m-am tinut de nas cand trec pe acolo;acum cu iarna asta,pentru ca avem nevoie de calorii,am facut 2portii si le-am terminat eu singura;au fost delicioase;
Ingrediente:1piept de pui,condimente texane (de la AFAF),1cartof,varza rosie,varza alba,1castravete murat,frunze de salata verde,maioneza,sos de usturoi,ketchup,cocktail sos(l-am avut prin frigider si l-am pus si pe el),2lipii
Pieptul l-am taiat cubulete mici,l-am condimentat din belsug,l-am lasat putin sa se patrunda apoi l-am fript in tigaie cu 1lingura de ulei de masline;in acest timp am vacut salata de varza,am taiat castravetele,cartoful taiat subtire l-am prajit,lipiile le-am pus cateva secunde in cuptor apoi am inceput montarea;pe lipie am pus cartofi,deasupra pieptul,salata de varza frecata cu sare si amestecata cu castravetele,apoi sosurile tot la fel din belsug;am strans lipia in cornet si am inceput operatiunea de devorare;a sost delicioasa(am glumit cand am spus ca le-am mancat pe amandoua);oricum a doua zi tot eu am mancat-o.

4 comentarii:

  1. Este buna,buna.Am facut si eu mai demult.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mama mia....ce avem aici...!!!!Baiatul meu e pe spate, cand e vorba de shaorma:)))Imi place tare mult prezentarea. Pupici:X

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow......bunaciune curata.......daca erai mai aproape de mine cu siguranta iti faceam o vizita.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. bune da, eu mananc si 3 o data nu am nici o problema cu cantitatea cand este vb despre asa ceva.

    de fapt shoarma se face cu carne de miel dar si asa cu pui este buna, eu nu i-as zice shoarma dar este buna buna oricum!

    arata foarte apetisant!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme