Nectar de caise(zarzare)





De cand cu aceste calduri,aproape ca nu-mi lipseste compotul de orice fel de fructe;azi m-am gandit sa fac si alta ceva si bine am facut ca tare delicios a iesit;nu stiu reteta ca as face si pentru iarna
Ingrediente:1kg de caise,2linguri zahar(nu trebuie sa fie prea dulce)
Am facut un compot din caise spalate si curatate de samburi si zahar;dupa cateva minute,am pasat cu blenderul vertical dar am mai scurs din sirop,ca sa nu fac minuni prin bucatarie,am pus in sticle si la frigider.
este mai simplu iar mie-mi place foarte mult.

4 comentarii:

  1. Vai lulu....mi-ai adus aminte de liceu !!!Aceasta era bautura mea preferata pe aceea vreme....
    Imi place mult !
    Te tzuc cu drag !

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce mai m-as racori cu un pahar de nectar.
    Pup si dupa-amiaza minunata!

    RăspundețiȘtergere
  3. E bun sa bem un pahar racoritor si plin de vitamine!Pup!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme