Somon cu sos de struguri



Este o reteta foarte delicioasa cu un gust dulce acrisor si foarte usor de facut
Nu am poze de la preparare,deoarece am fost putin sceptica dar rezultatul mi-a aratat ca m-am inselat;cu o alta ocazie voi pune tot aici pozele
Ingrediente:2buc.de somon,1/2pachet de unt,5linguri smantana,1cana boabe de struguri colorati(eu nu am avut decat albi),1mana de pastai fideluta,2catei de usturoi,2-3linguri boabe de porumb din conserva,sare,piper
In tava cu 50g unt,pui pestele condimentat,pe hartie de copt si dai la cuptor 20min.
Intr-o tigaie pui smantana,sare,piper,strugurii taiati in jumatati si lasi sa dea in cateva clocote.
In alta tigaie cu restul de unt,pui fasolea fiarta si scursa,usturoiul taiat marunt si porumbul
Pe farfurie pui pestele,alaturi fasolea iar deasupra sosul de struguri.
Pentru ca aceasta reteta am facut-o de foarte mult timp si nu am avut poze mai multe,am repetat reteta pentru ca la momentul respectiv,copiilor le-a placut foarte mult;asa ca am pus poze acolo unde au trebuit, poze din timpul prepararii;deosebirea e ca acum am avut pastai verzi si struguri negri;in rest gustul este acelas adica deosebit de bun!!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme