Ardei umpluti cu ciuperci si arpacas







Ingrediente:1kg ardei grasi,1ceapa mare,2morcovi,1dovlecel mic,4rosii,500g ciuperci,1ceasca de arpacas,sare,piper,cimbru,1cana suc de rosii,verdeata,50ml ulei
In tigaia cu ulei calesc ceapa,morcovul si dovlecelul date pe razatoarea mica,ciupercile tocate marunt,rosiile de asemenea,arpacasul fiert 10min si scurs,dupa ce a scazut toata apa din ciuperci si rosii,condimentez cu sare,piper,putin cimbru si 1lingurita rasa de zahar(pentru aciditatea din rosii),apoi verdeata;las deoparte cat pregatesc ardeiii,apoi umplu;presar deasupra faina din doua motive:la fiert nu iese umplutura din ardei si in combinatie cu sucul de rosii pus peste ei,se formeaza un sos foarte gustos;pun ardeiii in vas si pentru ca mi-a ramas umplutura am scos miezul si de la 2rosii,deasupra am pus sucul de rosii,miezul scos si taiat,si 1cana cu apa;am pus o farfurie deasupra si am dat la cuptor cu focul mic 40min;pe farfurie era buna si putina smantana,dar am intrat in post si am renuntat.

3 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme