Guguluf cu nectarine








Am vazut intr-o zi pe FB,un chec postat de Naina;mi s-a parut foarte bun si destul de simplu;eu am adaugat cate ceva si de asemenea si fructe;a iesit foarte delicios;de asemenea am pus in forma de guguluf,a crescut mai mult iar cand l-am scos,vecina mea a inceput sa rada spunand ca seamana cu palaria lui mos Costache!!!!daca m-am uitat mai bine,chiar semana(copiii din ziua de azi!!!)
Ingrediente:6oua,6linguri ulei,2cani zahar pudra,2cani faina,12linguri apa fierbinte,1praf de copt,1lingura cacao,1lingurita scortisoara,vanilie,nectarine
Galbenusurile frecate cu 1cana de zahar,ulei,vanilie,scortisoara si 6linguri apa fierbinte;
albusurile batute spuma cu un praf de sare si a doua cana cu zahar,6linguri apa fierbinte dupa care se incorporeaza cu galbenusurile;se adauga amestecand usor,faina si praful de copt,se scoate cateva linguri si se amesteca cu cacao;in forma se pune jumatate din aluat alb,apoi cel cu cacao,deasupra se presara cubulete de nectarine si se acopera cu restul de aluat alb;se da la cuptor 30min.

2 comentarii:

  1. ai un blog gustos si inspirational! te adaug cu placere in blogroll :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Diamond,multumesc pentru vizita,multumesc pentru aprecieri;
    pup si te mai astept!!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme