Minitort de ciocolata










Duminica 12 August am sarbatorit implinirea unui anisor a nepotelei mele EVA-CRINA;tot ce am pregatit voi posta aici;nu sunt multe,nu sunt deosebite,sunt doar cateva aperitive care pot fi mancate si de copii;voi incepe cu aceste minitortulete pe care le-am facut pentru noi bunicii si bineinteles pentru vecinele mele;blatul l-am facut ceva mai simplu(dupa reteta lui Sidy) si foarte bun a fost,am pus aluatul intr-o tava obisnuita,dupa care am decupat doua sfere pentru 2minitorturi;de asemenea,acest tort trebuia sa fie imbracat in martipan dar pentru ca am cumparat un plic de crema pentru prajituri de la Dr.Oetker reteta noua si mi-a iesit foarte moale,l-am imbracat tot cu crema;nu-i nimic,cu alta ocazie nu voi mai cumpara crema,voi face eu si-l voi imbraca in martipan
Ingrediente blat:5oua,1lingura de apa,6linguri zahar,6linguri faina,1lingurita praf de copt
1plic crema cu ciocolata pentru prajituri,ornamente
Galbenusurile frecate bine cu zahar pana devin o crema albicioasa,se adauga apa,albusurile spuma si faina amestecata cu praful de copt si cernuta,totul amestecat cu o lingura apoi rasturnata in tava cu hartie de copt;se lasa la cuptor 30min facand testul cu scobitoarea.
Dupa ce blatul s-a copt si racit,decupez 2discuri
Primul reprezinta minitortul de ciocolata;tai blatul in doua,se pune intre foi crema facuta dupa instructiunile de pe plic,apoi pus pe un gratar si imbracat in crema;dupa ce s-a intarit putin se transfera pe platou si se orneaza.

2 comentarii:

  1. La multi ani.Sa creasca mare si sa-si bucure parintii.
    Tortul imi place,doar este ciocolatos.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne cat am mai cautat dupa tortul acesta !
    Sa creasca mare si frumoasa printesa voastra si tu buni Lulu sa-i faci mereu tortul aniversar !
    Minunat a iesit ! Ornamentele tot tu le-ai facut soro ???
    Te tzuc !

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme