Prajitura cu fructe

Dupa cum am spus si alta data,trebuie sa scap de fructele puse la congelator pentru ca m-am aglomerat prea mult;am vazut aceasta reteta i n revista Libertatea pentru femei,mi s-a parut interesanta si am facut-o;dar nu numai interesanta,va spun ca este foarte delicioasa.
Ingrediente:2oua,6linguri ulei,lapte,zahar vanilat,11/2pahar zahar,11/2pahar faina,1/2plic praf de copt,scortisoara,fructe(eu am pus caise)
Ouale se sparg intr-un pahar de 250ml,peste oua se adauga cele 6linguri ulei si se completeaza cu lapte pana se umple paharul,dupa care se rastoarna intr-un castron;se adauga acelasi pahar cu zahar,zahar vanilat si praful de copt;se amesteca pana se topeste zaharul,se incorporeaza faina,tot cu acelasi pahar si se amesteca pana ce compozitia devine omogena;se rastoarna in tava unsa si tapetata cu faina,deasupra se pun fructele,se presara cu zahar amestecat cu scortisoara si se coace la foc mic 40min.

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme