Prajitura cu capsune

Ingrediente:3oua,9linguri zahar,100g unt moale,12linguri rase cu faina,8linguri lapte,1plic praf de copt,arome,sare,capsune sau alte fructe
Ouale batute bine cu un praf de sare si zahar pana-si dubleaza volumul,adaugam untul treptat,laptele,aromele iar la final faina amestecata cu praful de copt;rasturnam aluatul in tava cu hartie de copt,dispunem fructele deasupra si lasam la cuptor 40min;dupa ce s-a racit in tava,apucam de hartie,o scoatem,o punem pe un platou,cu grija inlaturam hartia(atentie,este foarte frageda si se rupe imediat)apoi pudram cu zahar.
Eu am lasat hartia de pe dosul prajiturii pana a doua zi,nu am avut nici o sansa s-o scot imediat.

Un comentariu:

  1. Draga mea Lulu tu sti ca eu sunt fan prajituri cu fructe.
    Asa ca m-am infiintat la tine la usa si stau cu mina intinsa....oare primesc o portioara sau nu ???
    Te tzuc cu drag si duminica relaxanta in continuare !

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme