Briose cu masline

Cu aceasta reteta particip la concursul Prepara briose si castiga o tava pentru ele,organizat de blogul Pe masa din bucatarie
Multumesc Domnului ca se gandeste si la mine cineva;multumesc Liana!!
http://www.pemasadinbucatarie.blogspot.ro/2013/04/concurs-prepara-briose-si-castiga-o-tava-pentru-ele.html
Ingrediente:100g masline negre fara samburi,200ml ulei de masline,250ml iaurt,500g faina,3oua,50g cascaval,1praf de copt,sare,piper alb
Intr-un bol mixam bine ouale pana-si dubleaza volumul,adaugam ulei cate putin,iaurt,cascavalul rassare,piper,faina amestecata cu praful de copt si cernuta apoi maslinele taiate marunt si amestecam cu o lingura;punem in forme pana la treisferturi,pentru a lasa loc sa creasca;dam la cuptor 30-40min si se servesc alaturi de un pahar cu suc sau bere,fiind delicioase aperitive.

4 comentarii:

  1. Ma bucur ca le-ai facut!! Sunt preferatele mele ;-)
    Esti inscrisa in concurs, bafta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am mai facut cam demult briose sarate si chiar imi este dor de ele............mi-ai dat o idee minunata.Multumesc si pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca sunt foarte bune. As face si eu, dar nu am forme de briose. Multe retete am scapat, din cauza asta. Trebuie neaparat sa-mi cumpar. Multumesc Lulu si bafta la concurs!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme