Chec cu dulceata de nuci

Am prin camara niste dulceata de nuci,cred ca de 2ani asa ca am valorificat-o;am adaugat-o la acest chec si a iesit foarte delicios.
Imngrediente:4oua,4linguri cacao,100g unt,100ml lapte,1lingura zahar,150g faina,1/2plic praf de copt,1borcan mic cu dulceata de nuca si eu am folosit la servire,creme anglaise dar se poate si pudrat cu zahar pentru cine nu are
Intr-un vas pe foc punem laptele,unt,zahar cacao,amestecam bine iar cand incepe sa clocoteasca dam deoparte si adaugam faina cu praful de copt,galbenusurile,dulceata,amestecam bine sa nu ramana cocoloase iar la sfarsit incorporam usor albusurile batute spuma cu un praf de sare;rasturnam compozitia in tava cu hartie de copt si tinem la cuptor la foc moderat 30-40min,facand testul cu scobitoarea;dupa ce s-a racit scoatem din tava,indepartam hartia,taiem felii si pudram cu zahar sau dupa cum am spus,eu am pus crema englezeasca.
Un deliciu!!
Alaturi de un sirop de violete!!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme