Minitarte cu legume

In zilele cu caldura mare,trebuie sa fac ceva de mancare sa poata fi mancata si rece;asa am facut azi,am stat ceva in bucatarie,dar ne va ajunge doar pana sambata cand voi intra din nou!!!!
Ingrediente:aluat de foitaj,2cepe mici,250g ciuperci,1dovlecel,250g cascaval,100g unt,sare,piper
Ceapa tocata marunt o punem sa se caleasca in tigaia cu unt incins;adaugam ciupercile cubulete iar dupa ce a scazut apa din ele,adaugam dovlecelul taiat si el in cubulete iar la final sare,piper si cascaval ras,lasand 2-3linguri deoparte si amestecand usor.
In formele unse cu unt punem aluat apoi in fiecare impartim compozitia de legume;deasupra punem cascavalul oprit si dam la cuptor 30min la foc moderat;se servesc cu salata verde.

4 comentarii:

  1. Foarte gustoase si aratoase tartele,bravo!

    RăspundețiȘtergere
  2. Lulu, sunt minunate! Cand ne-ai aratat la "Ce gatim azi" chiar am vrut sa te intreb cum le-ai facut si iata ca...am gasit raspunsul! Cu siguranta am sa le fac si eu in acest weekend. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt delicioase dar nu prea tin de foame pentru pranz;mai mult dimineata si seara sunt bune!
    pup fetele!!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme