Toba la sticla


Pentru ca in fiecare an mi se intampla sa-mi ramana carne,mi-a venit ideea cu sticla;
deci folosesc aceleasi ingrediente ca la toba simpla si acelas procedeu iar reteta o gasiti aici cu
deosebirea ca avem nevoie de 2-3 pliculete de gelatina(depinde de cata carne mi-a ramas) dizolvata dupa instructiunile de pe plic;pentru umplut,iau o sticla din plastic de 3l,o tai de la jumatate sau mai sus,pun in ea o punga din plastic sau folie alimentara,in interior pun cubuletele de carne si completez pana sus cu zeama de la fiert in care am dizolvat gelatina,dau sticla afara sau chiar la frigider,a doua zi trag de folie si scot toba din sticla si va garantez ca nu e nici o diferenta.
Gelatina se tine in apa rece 5min apoi se amesteca bine cu zeama de la fiert care trebuie sa fie putin fierbinte;la 1l de zeama eu pun 1plic mic de gelatina,pentru o mai mare siguranta.

5 comentarii:

  1. Cand si cum dizolvati gelatina?

    RăspundețiȘtergere
  2. Gelatina o dizolv in putina apa rece,o las 10min,apoi o amestec cu supa strecurata calda;scuze daca nu am dat detalii si multumesc pentru vizita!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce fain iese, Lulu! Felicitari pt idee, imi place. Pup si spor la papat, arata bine de tot.

    RăspundețiȘtergere
  4. Minunat ti-a iesit Lulu....
    Numai carnita ai bagat in ea ????
    Te tzuc cu drag !

    RăspundețiȘtergere
  5. arata minunat!!! o idee geniala!!! te pup! o sa oi pun si eu in practica...merciii

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme