Sarlota cu caise

Aceasta sarlota este cel mai simplu desert,gustos si racoritor;cand eram in Franta la copii la 2zile o faceam si mi-am adus si eu formele de acolo.Pe langa forma mare de sarlota,setul mai contine alte 4forme asemanatoare dar mici;acestea sunt pentru crema care ramane,pentru ca intotdeauna ramane crema si ei s-au gandit probabil ca trebuie valorificata;eu de exemplu,in aceste forme mici fac tot niste minisarlote cu ce-mi ramane.
Ingrediente:2pachete piscoturi de sampanie,2pahare mici cu iaurt cu caise,500g caise,1cana zeama de compot
Intr-un castron amestecam iaurtul cu 4 caise taiate din compot;punemin forma de sarlota piscoturi imnuiate in zeama de compot,in mijloc 2-3linguri de crema de iaurt,acoperim cu piscoturi,iar crema,ultimul strat fiind de piscoturi;punem capacul formei si o lasam la frigider pana a doua zi cand scoatem capacul,o rasturnam pe un platou,ornam cu fructe ramase si cu toping din comert sau facut.
Cu formele mici procedez la fel,doar ca tai piscoturile in jumatati pe lung si am ornat cu zmeura si toping de fructe de padure.Pentru cine doreste sa incerce reteta,se poate folosi si de forma mica de tort sau forma mare de savarina.

2 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme