Sufleu de conopida si dovlecel

Stim cu totii care e consistenta unui sufleu,exterior crocant,interior moale,cremos aromat,si gustos
Asa ceva va recomand acum,un sufleu pe care l-am facut in doua variante(varianta mica si varianta mare)
Puteam sa-l las doar in forma de chec dar mi-a fost teama sa nu ramana crud la mijloc,fiind prea multa compozitie;asa ca am pus si in doua forme mici pe care le-am scos mai repede din cuptor
Va spun ca este un deliciu!!
AVEM NEVOIE DE:1conopida mica,1dovlecel,4oua,50g unt,2linguri faina,1cana cu lapte,4linguri cascaval ras sau branza de capra,sare,piper
Dovlecelul curatat de coaja si taiat il punem la fiert pentru 20min in apa cu sare,impreuna cu conopida buchetele;intr-un vas facem un sos bechamel din unt faina si lapte,dupa ce au fiert si s-au scurs foarte bine, pasam cu blenderul vertical impreuna cu dovlecelul iar piureul il amestecam cu sosul bechamel,adaugam galbenusurile,cascavalul sdau branza,condimentam,iar la urma incorporam usor albusurile batute spuma;rasturnam in forma de chec unsa cu ulei de masline si lasam la cuptor la foc mic 40min,depinde de cuptor(eu am lasat mai bine de 1h pentru ca aragazul meu e de-o seama cu mine!!)
Servim caldut sau rece,taiat in felii groase cu garnitura de rosii.
SFAT:cand avem un preparat delicat cum e acest sufleu si trebuie sa-l rasturnam fara sa se rupa,punem deasupra formei un platou,rasturnam apoi punem deasupra 2-3prosoape de bucatarie si lasam 20-30min pana cade singur preparatul din tava sau forma.
Este valabila aceasta metoda chiar si la dulciuri(metoda sigura,verificata de mine)

4 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme