Gem de prune cu miez de nuca

Pana anul trecut,eu la gemuri nu pasam fructele dar cu ele pasate, am vazut ca este mai bun,se intinde pe paine mai usor si tot la fel de usor il pot folosi si la dulciuri
Ingrediente:4kg de prune,2kg de zahar,200g miez de nuca,1lamaie
Prunele spalate,curatate de samburi,le punem intr-un tuci cu zaharul,amestecam cu o lingura apoi punem vasul pe foc;lasam sa fiarba 30min adunand spuma ce se formeaza;oprim focul si dupa ce s-a racit putin(eu pentru ca am avut alte urgente,l-am lasat pana a doua zi),cu blenderul vertical pasam prunele,adaugam nucile taiate cu cutitul si mai lasam sa fiarba 30-40min la foc mare,amestecand sa nu se lipeasca de fundul vasului(atentie mare ca sar stropi si fierbinti!!);spre final stoarcem zeama de lamaie apoi punem gemul fierbinte in borcane,infiletam bine capacele,le lasam borcanele cu capacele in jos pana se racesc putin,apoi le depozitam la camara.

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme