Jeleu cu zmeura

Am probleme cu blogul,am cerut ajutor si tot nu merge sa postez toate pozele de la prepararea retetei,voi vedea si la aceasta reteta care este bestiala de aceea-mi pare rau daca nu se vor vedea pozele
Ingrediente:300g zmeura,300ml vin alb de buna calitate,300g zahar pudra,5foi de gelatina,1baton de vanilie
Intr-un vas acoperim zmeura cu vin si lasam 1h;dupa acest timp,strecuram,zmeura o impartim in boluri mici,iar vinul il punem intr-un vas pe foc impreuna cu batonul de vanilie taiat pe lung si zahar;nu tinem mai mult pe foc decat pana se topeste zaharul;adaugam apoi gelatina hidratata in apa rece,amestecam bine sa se dizolve,scoatem vanilia si impartim vinul in boluri peste zmeura;lasam la frigider cel putin 5h apoi servim cu frisca lichida(nebatuta)sau eu am servit cu CREME ANGLAISE
In situatia in care vreti sa rasturnati pe farfurie jeleul,mai adaugati 2foi de gelatina,daca nu,serviti direct din bol.

Un comentariu:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme