Pastrama de oaie la tigaie

Acum pentru ca a venit toamna,vinul a stat din fiert iar noi am terminat cu treburile prin gradini,cred ca merita sa ne rasfatam cu o pastrama buna,buna de tot.
Am facut-o la tigaie pentru ca nefiind oaia mea,nu stiu cat de batrana a fost cand a taiat-o ciobanul;spun asta pentru ca sunt patita;am cumparat intr-un an,pastrama gata pregatita,am venit acasa,am pus-o pe gratar si surprize,surprize,cine a putut s-o "roada"????
Ingrediente pentru macerare:1kg de carne de oaie,miel,berbecut,batal,2linguri sare grunjoasa,1mana de cimbru uscat,1lingura piper,fulgi de chili,1lingurita rozmarin pudra sau 2-3crengute verzi,1lingurita ienibahar pisat,2-3linguri boia dulce,500ml vin rosu,1capatana de usturoi,4boabe de ienupar zdrobite(atentie,nu folositi prea multe pentru ca sunt toxice)
In plus:3linguri ulei,cartofi
Toate ingredientele pentru macerare le amestecam intr-un bol,usturoiul pisat,rasturnam peste carne,masam bine carnea,acoperim vasul si lasam la frigider 3-4zile intorcand carnea de 2ori pe zi.
Dupa acest timp,scoatem carnea,o punem in tigaia cu ulei incins,dupa ce s-a rumenit putin rasturnam tot din vasul de macerare,adaugam 1cana cu apa,punem capacul si lasam sa fiarba pana scade,verificand din cand in cand,daca este fiarta
Dupa ce s-a facut,servim cu piure de cartofi si acritura de sezon;cine doreste,o poate servi simpla

5 comentarii:

  1. Recunosc.....nu am mancat niciodata pastrama de oaie. Pe aici pe la noi nu se face, doar am auzit de ea.
    Dar din ce descrii tu pe aici....taaaaaaare buna trebuie sa mai fie.Zau ca as gusta o bucatica din ea.....
    Te tzuc cu mare drag !
    PS....sa inteleg ca ai rezolvat problema blogului ? Bravo !

    RăspundețiȘtergere
  2. Sotul meu adora carnea de oaie!Este o mancare pe gustul lui!
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pastrama cumparata din market renumita de plescoi la punga sigilata cum se prepara ?

    RăspundețiȘtergere
  4. Pastrama de plescoi, sigilata la punga...!!!delicios de fad...

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme