Premiu de la Maria-Elena si Sidy


Este primul premiu pe anul 2012 de la prietena draga Lenuta,pentru care-i multumesc si o pupacesc!!apoi pe Sidy!!
Trebuiesc indeplinite cateva conditii dar eu voi trisa;am mai raspuns la intrebari asemanatoare anul trecut si mie nu-mi place sa ma repet;oricum nu ma viziteaza nimeni ca sa ma cunoasca;de asemenea trebuie sa-l dau mai departe altor 15 prieteni(e)blogheri;
si aici voi spune "pas"pentru ca nu cunosc 15 persoane,sau mai bine zis nu le cunosc adresele,iar in al doilea rand,anul trecut cand am mai primit un asemenea premiu,l-am dat mai departe la 10persoane dar nu a venit aproape nimeni sa-l ridice,si m-am simtit foarte jignita;asa ca stau cuminte in banca mea,nu ridic privirea,nu am pretentii sa ma viziteze cineva,pentru ca aici toata lumea se crede cineva;daca la o anumita reteta are nu stiu cate comentarii sau like-uri pe fb.spun ca l-au apucat pe DD de picior;si ca sa mai dau un exemplu pentru ca tot m-am descarcat,am cerut adresa de blog unei persoane care mi-era draga,s-o trec in blogurile favorite la mine si mi-a spus ca-si schimba adresa si nu poate!!!!!!nu am mai insistat si nu voi mai cere nimic nimanui niciodata!!!asta sunt eu,putin mai sensibila.Inca o data multumesc Maria-Elena si Sidy!!!
Lasand supararea la o parte,daruiesc acest premiu mai departe tuturor celor care ma urmaresc cu placere,tuturor celor care ma viziteaza nu din obligatie ci tot din placere.

3 comentarii:

  1. Nu fi suparata,chiar nu merita.
    Eu te felicit din tot sufletul pentru premiul primit.Si eu l-am primit si l-am oferit mai departe tuturor prietenilor mei dragi,asa ca daca-ti face placere poti sa-l ridici si de la mine.
    Am apreciat tot timpul retetele tale si am tot respectul pentru munca si sufletul depus la realizarea lor.Cu mare placere te vizitez.
    Te pup si te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga mea prietena, iti multumesc ca ai fost dupa premiu, ti l-am oferit cu mult drag, eu te apreciez si cred ca in blogosfera culinara romaneasca, esti poate cea mai in varsta bloggerita. Apreciez munca ta, dar mai ales curajul ca la varsta ta frumoasa scri un blog, minunat cu retete delicioase. Iti doresc sa continui cu acelasi optimism, te pup si te respect.

    RăspundețiȘtergere
  3. Va multumesc doamnele mele pentru aprecieri,multumesc si frumoasei Estilo(o surpriza placuta)
    Pentru mine sunteti adevarate doamne si va pup!!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme