Lingurite cu lamaie si salata de quinoa

Am primit si eu de la Mosul francez,pe langa alte bunatati si aceste mici carti cu retete frantuzesti  usor de realizat,foarte gustoase dar si cu aspect(parerea mea)
Am studiat retetele si in functie de ingredientele pe care le-am avut,am inceput sa "construiesc"!!!
Iata ce mi-a iesit!!
Ingrediente pentru lingurite:70g unt,1ou,30ml ulei de masline,2lingurite coaja rasa de lamaie,180g faina,sare de mare(Fleur de sel)
Salata:2rosii,1lamaie,5linguri ulei din seminte de struguri,1ardei rosu,coriandru verde,1lingura coriandru uscat,100g mix de quinoa(alb si rosu),sos de mango(optional),sare
Amestecam untul moale cu ou,coaja de lamaie,uleiul de masline si faina;dupa omogenizare,formam din aluat o sfera,o punem in folie alimentara si o lasam la frigider 2h;in acest timp,pregatim salata
Punem la fiert semintele de quinoa in apa cu putina sare pentru 20min,dupa ce au fiert le strecuram si le punem intr-un bol alaturi de rosii cubulete,ardei de asemenea,coriandru uscat si verde taiat marunt sau patrunjel cine nu are;pregatim si vinegreta cu ulei,zeama de lamaie,putina sare si 1lingura de sos de mango apoi lasam la frigider pana in momentuil servirii.
Facem o foaie de aluat groasa de 2-3mm,decupam cu forma lingurite,le asezam in forma de silicon,in scobitura presaram 2-3cristale de sare de mare apoi dam la cuptor 10min,pana se rumenesc usor;scoate linguritele usor pentru ca se rup repede,le punem pe un platou,in mijloc bolul cu salata amestecata cu vinegreta si se poate servi.

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme