Tort de albusuri

Pentru ca mi-au ramas cele 10albusuri de la cozonac si deja mai am prin congelator albusuri,am facut acest tort ultra rapid si pufos si delicios si tot ce vreti voi mai bun
Ingrediente:10albusuri,1cana de zahar pudra,1praf de copt,15
0g unt,1fiola esenta de vanilie,150g faina
Crema:200ml frisca lichida,1lingura cacao,100g nuca macinata
Facem o crema fina din unt moale si jumatate din cantitatea de zahar,adaugam aromele si faina amestecata cu praful de copt;va rezulta un aluat care nu va curge dupa cum v-ati fi asteptat dar nu va speriati,asa trebuie;adaugati apoi albusurile batute spuma cu un praf de sare si restul de zahar,amestecand cu telul sa nu ramana cocoloase de aluat;rasturnam compozitia in forma de tort unsa pe margini cu unt iar pe fundul formei hartie de copt si lasam la cuptor fara sa deschidem usa 30min(depinde de cuptor) la foc mic
In acest timp batem frisca,amestecam cu cacao,blatul dupa ce s-a racit il taiem un doua,punem crema,deasupra nuca macinata,imbracam tortul cu restul de crema si-l ornam.
Lasam la frigider pana in momentul servirii.

3 comentarii:

  1. Aveam si eu niste albusuri si ma intrebam ce sa fac cu ele,,,,,,,,,,,,in cele din urma am facut un chek.Ideea ta e minunata.
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Lulu, ce tort bun si frumos ai facut!
    La multi ani, draga mea!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme