Pachetele cu pui

De mult mi=am dorit sa fac astfel de pachetele,si numai bine ca intamplator am gasit foi de orez si m-am apucat de treaba;dintr-un pachet am facut deja de doua ori si cred ca mai fac de vreo 10ori;da,da pentru ca sunt foarte subtiri,in pachet sunt foarte multe iar eu nu fac decat pentru mine;deci va imaginati...!!!
Ingrediente:foi de orez,1piept de pui,1morcov,1ardei gras rosu sau jumatate daca-i mare,5ciuperci,2catei de usturoi,1leg.ceapa verde,1lingura sos de soya,2linguri ulei de masline,condimente pentru pui,5-6linguri de lapte de cocos,2linguri pudra de migdale
Ingrediente pentru sos:1lingurita mustar,sos de soya,sos de rosii
In tigaia cu ulei punem sa se caleasca pieptul taiat foarte marunt si condimentat,adaugam apoi ciupercile taiate la fel de marunt,iar dupa ce a scazut apa din ele adaugam morcovul ras,usturoiul pisat,ceapa si ardeiul taiat cubulete;amestecam totul adaugam sosul de soia apoi dam deoparte sa se raceasca;legumele nu trebuie sa se caleasca doar sa se amestece aromele.
Pentru asamblare,punem langa noi pe masa de lucru un vas cu apa fierbinte,inmuiem cate o foaie de orez repede si o scoatem imediat,o tinem putin deasupra sa se scurga de apa apoi o punem pe un tocator curat,deasupra alta foaie urmand acelas procedeu,ungem cu pensula cu lapte de cocos,punem intr-o margine 2lingurite de umplutura,aducem spre interior marginile laterale apoi rulam si punem pachetelul pe o farfurie.
Fac o paranteza sa spun de ce pun cate 2foi;pentru ca am nimerit un pachet in care nu am gasit pana acum nici o foaie ca sa nu fie rupta iar le ungem cu lapte de cocos,pentru ca elimina mirosul specific de faina de orez,care mie nu-mi place,de asemenea pudra de migdale de deasupra pachetelelor,le da o aroma si un gust mult mai deosebit.
Pentru sos amestecam ingredientele intr-o sosiera dupa gustul fiecaruia,mai mult sau mai putin din ingrediente.
Servim pe farfurie pachetele pudrate cu migdale macinate si sos.

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme