Paine cu lapte de cocos

Imi place mult sa folosesc laptele de cocos in diferite preparate pentru ca are un gust si o aroma deosebita;de data asta am folosit la paine,o paine obisnuita doar ca in loc de lapte de vaca,am folosit lapte de cocos;nu va spun ce miros era in bucatarie cat a stat la cuptor.
Ingrediente:500g faina.1plic drojdie uscata,1lingurita rasa cu sare,1cutie lapte de cocos,eu am pus si 2oua,50g unt
Intr-un castron mai mare punem faina cernuta,drojdia,ouale batute cu sare si laptele caldut;amestecam bine iar daca mai e nevoie de lichid,adaugam putin lapte de vaca sau apa;dupa omogenizarea ingredientelor,framantam aluatul adaugand cate putin unt topit;nu e nevoie de framantat mult ca doar nu-i cozonac;formam apoi o sfera,acoperim castronul si-l lasam la loc caldut sa creasca painea;
Dupa ce a crescut,rupem din aluat,formam din nou o sfera,o punem in forma de silicon,lasam sa creasca,dupa ce a crescut cat forma,cu un cutit bine ascutit crestam suprafata painii apoi o lasam la cuptor 30-40min,sa fie rumenita.dupa ce o scoatem din forma,o invelim in prosoape curate de bucatarie daca vrem sa fie o paine moale si pufoasa iar daca o vrem crocanta,o lasam asa

Un comentariu:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme