Coctail fara alcool cu caramel de ghimbir

Va intrebati probabil de unde am aceste borcanele cu caramel?? le-am luat cand am fost in Franta(printre alte borcanele!!) si daca am luat tot setul de 6,am avut si retete ca bonus!!
Nu am respectat ingredientele din reteta,am facut cu ce am avut in casa dar trebuie sa incerc si cu ingredientele lor;va spun ca acest caramel are un gust de senzatie iar in combinatie cu restul ingredientelor,este ceva bun,bun de tot!!
Ingrediente:3portocale,1banana bine coapta,3nectarine,1lingura caramel de ghimbir,gheata
Se pun in blender sucul de la portocale,nectarinele curatate de coaja la fel si banana si taiate cubulete,caramelul,5-6cuburi de gheata si se mixeaza
Dupa mixare,se rastoarna in pahare inalte si se serveste ornat paharul cu felie subtire de nectarina




0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme