Inghetata de mango cu speculos

Speculos,sunt biscuitii preferati ai nepotelei mele din Franta iar cand am venit acasa,mi-am adus si eu;probabil se gasesc si la noi asa ceva,nu stiu dar stiu ca-s buni,buni de tot,fiind facuti cu scortisoara(stie Eva ce-i bun!!)
De asemenea tot de acolo mi-am adus si crema Speculos;aceasta crema este tartinabila si majoritatea francezilor o servesc dimineata la micul dejun pe paine sau tot pe biscuiti;eu am folosit-o in alt mod la aceasta inghetata
Ingrediente:1mango,2linguri miere,200ml smantana lichida,1albus,6biscuiti speculos,2linguri crema speculos
Pulpa de la mango,facuta piure fin,se amesteca cu mierea,smantana si albusul batut tare
In forma de silicon,se pune un strat de biscuiti pisati fin,peste acest pesmet de biscuit se pune pasta dizolvata pe foc cu 2linguri de lapte,apoi se lasa la frigider sa se intareasca
Compozitia de mango si restul ingredientelor,se rastoarna in masina de inghetata,se proceseaza 30min,apoi se pune inghetata in forma de silicon si se lasa la congelator 30-40min dupa care se rastoarna pe o farfurie si se serveste cu sos de mango.


0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme