Pui cu miere si ghimbir

Particip la un concurs de Retete afrodisiace pe blogul Brandusei Scheaua;cand am primit invitatia am cazut in ceata!! ce fructe,ce legume,ce alte alimente or fi facand parte din aceasta categorie,ca pe mine nu m-a preocupat niciodata acest subiect;asa ca l-am rugat pe nenea Google sa-mi spuna si cand am aflat,am inceput sa rad cand ma gandesc,cat de des gatesc cu aceste ingrediente fara sa stiu ca sunt afrodisiace.
Din toata lista,am ales ghimbirul care-mi place foarte mult,nu ca ciocolata nu mi-ar place sau avocado......
Daca mai doreste cineva sa participe,intrati aicihttp://www.retetedesuflet.ro/concurs-retete-afrodisiace/
Aceasta reteta este usor de facut si delicioasa!!
Ingrediente:1pui sau 1kg de pulpe sau ciocanele,2linguri ghimbir proaspat ras,2-3linguri sos de soia,3linguri miere,3linguri pasta de rosii,3linguri ulei de masline,5linguri apa,piper,3cartofi mari
Cartofii curatati se fierb doar pe jumatate;intr-un bol se amesteca ghimbir,miere,sos de soia,pasta de rosii,ulei de masline si apa,fara sare
Puiul curatat,portionat,spalat,se pune intr-un vas si se amesteca cu sos
Cartofii fierti pe jumatate,taiati rondele,se pun intr-un vas termorezistent,condimentati cu sare si piper,deasupra se pune puiul cu tot cu sos si se lasa la cuptor 30min  apoi se serveste.
Se poate servi si cu garnitura de orez,paste si legume la aburi




Un comentariu:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme