Aripioare Mc.Donald

Imi plac mult mult de tot aceste aripioare si o data pe luna(cand primesc pensia)mergeam si-mi cumparam respectivele aripioare!! acum,pentru ca s-au scumpit destul de mult,am incercat sa-l aduc la mine pe Mc.Donald si mi-am facut pofta;sunt bune,bune de tot,fara nici o deosebire!!
Avem nevoie de:500g aripi de pui,1ceasca faina de orez,1lingura boia de ardei iute,1cana supa de pui,1lingurita praf de usturoi,1lingurita de garam masala,cateva picaturi de sos de ardei,putin cimbru,ulei pentru prajit,cartofi,si suc bineinteles pentru servit

Se pun aripioarele curatate,spalate,uscate,pudrate cu sare intr-un bol;in alt bol se amesteca faina de orez,cu boia,cimbru,usturoi,garam masala,supa,se amesteca bine apoi se adauga sosul de ardei dupa gust si se rastoarna peste aripi

 Se amesteca bine cu mana sa se lipeasca bine aceasta pasta de aripi apoi se pun la prajit in baie de ulei si se scot pe hartie de bucatarie
In uleiul ramas se prajesc cartofii curatati si taiati subtiri,dupa ce s-au rumenit se scot si ei pe hartie,se pun pe farfurie 2-3aripi(cat doreste fiecare),alaturi cartofi si bineinteles,nelipsitul suc servit cu pai!!!
Cred ca incep sa dau in mintea copiilor, dar mi-am facut pofta si m-am simtit excelent!!!!
Scuze dar abia cand le-am vazut pe farfurie,mi-am dat seama ca nu le-am taiat varfurile la aripi,fiind prea preocupata si nerabdatoare!



0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme