Mic dejun cu paine

Am avut ceva resturi de branza, costita si am pregatit acest mic dejun pentru ca tot era ora diminetii!
Dupa ce am terminat de mancat,mi-am amintit ca pe vremuri,pregateam pizza cu blat de paine, poate stiti si voi asemenea reteta;ei,cam asa e gustul dar si reteta acestui mic dejun.
AVEM NEVOIE DE:
felii de paine
felii de bacon,costita,ce gasiti prin frigider
4oua
1lingurita pasta de curry
3rosii
200g cascaval
3linguri ulei
50ml lapte
sare,coriandru uscat
CUM SE PROCEDEAZA:
Se unge cu ulei o tava de copt,se capitoneaza fundul cu felii de paine,inclusiv golurile ramase
Intr-un bol se amesteca ouale batute cu sare,pasta curry,lapte
si cu o lingura se pune peste feliile de paine,deasupra se pune baconul taiat fasii subtiri,apoi cascavalul ras
apoi rondele de rosii taiate fin,se acopera tava cu folie de aluminiu si se lasa deoparte 10min sa se imbibe cu ou feliile de paine,apoi se lasa la cuptor 15-20min
Se serveste imediat.
Suntem in 2017 si am facut un mic dejun,nu l-am postat separat l-am pus aici daca se aseamana
Este cu paine prajita unsa cu unt Meggle,frunze de salata,felii de cascaval si rosii cherry






0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme