Curcan cu sos

Dupa cum va spuneam si in alta reteta,mi-a ramas carne de la curcanul pe care l-am facut la cuptor,am facut un Sufleu de spanac cu piept de curcan si aceasta reteta.
Aici nu m-am obosit prea mult,carnea am avut-o gata pregatita,am facut doar sosul si piure pentru servit si gata curcanul!
AVEM NEVOIE DE:
resturi de friptura rece sau cateva copanele
500g cartofi pentru piure
50g unt
50ml lapte cald
SOS:
3linguri ulei
1legatura ce usturoi verde
sare,piper,cimbru
100ml vin alb
SALATA:
1/2varza verde
1morcov
1mar
sare,piper
ulei,otet
Intr-o cratita cu ulei se caleste usturoiul taiat marunt,se adauga restul ingredientelor inclusiv vinul,cand incepe sa fiarba se adauga si carnea,1pahar cu apa iar dupa 15-20min de fiert se opreste focul si se serveste cu piure de cartofi si salata de varza verde
Pentru salata se toaca varza fin,morcovul si marul curatate si rase pe razatoarea cu ochiuri mari,se adauga sare,piper,ulei si otet dupa gust

Piureul de cartofi,stie toata lumea cum se pregateste

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme