Sfecla rosie la borcan

Nu prea ma impac eu cu atat de multe acrituri puse la borcan pentru ca pentru mine, tot muraturile si varza raman pe primul loc dar,daca tot imi aduce mereu de la gradina,am pus-o la borcan pentru iarna.
AVEM NEVOIE DE:
sfecla rosie
hrean
sare
otet
piper boabe
ienibahar
frunze de dafin
CUM SE PROCEDEAZA:
Cantitatile la sfecla nu sunt exacte,doar solutia de otet
Sfecla spalata,stearsa cu o carpa,se pune intr-o tava la cuptor si se lasa 2-3h sau mai putin,depinde de cuptor,pana este moale dar nu sa intre degetul in ea ci doar sa fie patrunsa
Pentru a micsora timpul de stat la cuptor,se poate taia in felii mai groase apoi puse fiecare in folie de aluminiu sau hartie de copt ca sa nu fie suprafata uscata
Eu le-am pus intregi la cuptor si am facut alta treaba,asa nu am tinut cont de timp(doar cand am platit gazul!!!!)
In acest timp se pune intr-o oala sa fiarba 2l de otet,1l de apa,cate 1lingura de sare la litru de lichid,3frunze de dafin,cate 1lingurita de boabe de piper si ienibahar iar dupa ce fierbe se lasa la racit
Sfecla dupa ce s-a copt si racit,se curata de coaja,se taie cubulete sau alte forme
se pune in borcan impreuna cu rondele de hrean,deasupra se toarna solutia de otet calduta,se infileteaza capacele si se depoziteaza la camara


  

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme