Supa de ciuperci urechi de lemn

Pfuuu ce greseala am facut!!
Am cumparat o punga cu ciuperci Urechi de lemn deshidratate,si am facut aceasta supa pentru ca-mi place supa crema de ciuperci;ei,aici vine greseala,am hidratat toata punga cand trebuia doar cateva ciuperci!!cand am vazut ca mi s-a umplut castronul cu ciuperci,am facut si o reteta cu pui dar multe le-am aruncat,am pus si la congelator insa nu stiu cum se vor prezenta cand le scot!!
AVEM NEVOIE DE:
cateva ciuperci deshidratate(5-6 pentru 1l de supa)
1ceapa
1morcov
1dovlecel
5cm de radacina de ghimbir
1cutie lapte de cocos
sare
1lingurita cu dulceata de ardei iute sau 1ardei iute optional
 Nu mi-am imaginat ca aceste ciuperci sunt atat de frumoase si catifelate,nici macar nu seamana cu restul ciupercilor pe care le cunosc;imi imaginez proaspete cat sunt de frumoase,parca-ti vine sa le pui in vitrina!
CUM SE PROCEDEAZA:
Se pun ciupercile intr-un castron,se acopera cu ala fierbinte si se lasa 30min;daca e nevoie se lasa mai mult sa se hidrateze.In acest timp legumele curatate,spalate,taiate,se pun in oala la fiert iar cand sunt aproape fierte se adauga si ciupercile,1/2lingurita cu sare,dulceata si se lasa pana totul este fiert.Oricum,ciupercile se pot lasa pe foc si o zi intreaga ca ele tot nu-si modifica consistenta prin fierbere. 
Se strecoara supa fara sa se arunce apa de la fiert,totul se paseaza cu robotul
  
se adauga in oala peste supa,se adauga si laptele,se amesteca totul bine,se mai lasa sa dea cateva clocote,se potriveste de gust apoi se serveste cu crutoane.


0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme