Crema de zahar ars

De cate ori mi-e pofta de ceva dulce,imediat pun de-o crema de zahar ars;eu nu folosesc niciodata cantitati fixe,in functie de vasul in care fac sau in functie de cate persoane sunt "abonate"!
AVEM NEVOIE DE:
1l de lapte
8oua
4-5linguri de zahar pentru caramel
5linguri de zahar pentru crema
1fiola de esenta de vanilie sau mai putin
CUM SE PROCEDEAZA:
Se pun in cratita 5linguri cu zahar si se lasa pe foc mic pana se topeste dar fara sa se arda,se intinde caramelul cu atentie pe peretii vasului apoi se lasa deoparte;intr-un castron se bat ouale cu zahar,.se adauga laptele si vanilia apoi se rastoarna in cratita si se lasa la cuptor la foc mic 50min,pana se coaguleaza compozitia.
Eu am topit zahar intr-un vas mic,apoi am rasturnat intr-o forma termorezistenta de tarta si mai departe compozitia de oua
Se lasa vasul cu crema sa se raceasca bine(eu am lasat-o pana a doua zi)apoi se rastoarna pe un platou
dupa care se taie si se serveste.
De cate ori am lapte mai mult decat nevoile mele,nu ma gandesc decat la aceasta crema care-mi place mult.
Acum suntem in 2018 si am facut din nou crema


   

Un comentariu:

  1. Este unul din deserturile mele preferate crema de zahar ars.
    La multi ani cu sanatate si bucurii!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme