Galeta exotica

Azi mi-am facut de cap!!Am fost la cumparaturi si printre altele,am cumparat cateva fructe exotice,de care nici nu am auzit,nici nu am vazut pe undeva.
Am venit acasa,m-am interesat,am gustat am facut aceasta galeta care seamana cu o tarta si mai am ceva pentru alta ceva(secret!)
AVEM NEVOIE DE:
aluat de foitaj
5-6kumquat
1carambola
1kiwi
1pitahaya
3linguri unt topit
3linguri zahar brun
CUM SE PROCEDEAZA:
Se tapeteaza o forma de tarta cu aluat,fara sa se taie aluatul ramas pe margini
Intr-un bol se pune kumquat spalate si  taiate rondele cu tot cu coaja
carambula sau fructul stea de asemenea spalata si taiata felii subtiri
pitahaya sau fructul dragonului taiata in jumatate pe lung,se scoate miezul,se taie cubulete si se adauga in bol
iar kiwi pe care toata lumea-l cunoaste,se curata de coaja se taie rondele si se lasa deoparte
Peste fructele din bol se adauga zaharul,untul,se amesteca cu atentie si se pun in tava peste aluat;pe margini se pun rondelele de kiwi apoi aluatul ramas pe margini se ruleaza inspre interior si se presara cu zahar
Se lasa la cuptor la foc mediu 30min
Se serveste dupa ce s-a racit










0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme