Ragu de curcan

Am facut ragu,reteta clasica italiana,ragu de peste o alta reteta buna buna de tot,acum am facut de curcan si este mult prea delicioasa,parol!!
AVEM NEVOIE DE:
500g piept de curcan
500g rosii
1ceapa mare
5catei de usturoi
2ardei grasi
2morcovi
250ml vin alb
busuioc
ulei de masline
sare
piper
paste
 CUM SE PROCEDEAZA:
Se pune in robot ceapa taiata,usturoi,ardei si morcovi curatati,spalati si taiati apoi se mixeaza pana rezulta o pasta
Se pune aceasta pasta in cratita cu 2-3 linguri de ulei de masline si se caleste, se adauga pieptul,rosiile cubulete,sare,piper si se lasa la fiert 15min.Eu pentru ca am avut curcanul de la tara,nu am tocat pieptul,l-am taiat in cubulete foarte mici si de aceea a trebuit sa fiarba 1h,in loc de 15min,pentru ca toata lumea stie,o pasare de curte fierbe putin mai greu.
Dupa ce a scazut si carnea este fiarta,se adauga vinul,se mai lasa pe foc mic pana se formeaza un sos consistent,se potriveste de gust iar la final se adauga busuiocul taiat
Se serveste imediat cu paste fierte



 


0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme