Somon cu sos de piper rosu

Pestele preferatul meu,dar aceasta reteta a intrecut asteptarile mele,atat e de buna!!
Ingrediente:4rondele de somon,sare,condimente pentru peste
Sos:1lingura piper rosu,150ml vin alv,1lingura coniac,200ml smantana lichida,1lingurita mustar de Dijon cu boabe,sare
Garnitura:200g mix de seminte de grau,orz,ovaz,soia,50g unt,1lingura menta uscata,250ml apa,1lingurita sare sau a doua garnitura,6cartofi,1crenguta de rozmarin
Pestele curatat,spalat,feliat,condimentat,se pune in vasul de pregatit la aburi
 iar pe al doi-lea nivel se pun cartofii curatati,taiati in jumatati,condimentati si cu crenguta de rozmarin
Se lasa vasul pe foc moderat 30-40min
Pentru sos,se pune pe foc intr-un vas vinul iar cand clocoteste se adauga coniacul si se lasa la fiert pana scade la jumatate
Se adauga apoi smantana incet,amestecand continuu cu telul pana se ingroasa,se condimenteaza cu sare,se adauga mustarul si piperul rosu care a stat in apa rece 30min
Pentru garnitura,se pun semintele intr-un bol,se acopera cu apa clocotita si sare,se acopera iar dupa 9-10min se amesteca cu unt si menta
Mi-am adus din Franta o forma si am folosit-o acum pentru prezentarea garniturii
Se serveste pe platou garnitura cu peste, sos deasupra si boabe de piper
Sau cu a doua garnitura de cartofi







Un comentariu:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme